Processing your request, Please wait....

Turn off the lights!Turn on the lights!

Video don't work? Please report it HERE



SUB

RAW






Sei Brunehilde Gakuen Shoujo Kishidan to Junpaku no Panty The Animation Episode 1
You are going to watch/stream Sei Brunehilde Gakuen Shoujo Kishidan to Junpaku no Panty The Animation Episode 1 in English Sub/English Dub for free. Sei Brunehilde Gakuen Shoujo Kishidan to Junpaku no Panty The Animation Episode 1 is from the hentai series Sei Brunehilde Gakuen Shoujo Kishidan to Junpaku no Panty The Animation. If you enjoyed Sei Brunehilde Gakuen Shoujo Kishidan to Junpaku no Panty The Animation Episode 1 please share it with your friends! Note that this video is hosted on a third-party video sharing website, and not affiliated with HentaiStigma or it's server.

READ FAQ BEFORE COMMENTING(OR YOUR POST WILL BE DELETED)


If you can't get pass Anti-Spam then just sign up here and you should be able to comment.



39 Responses to “Sei Brunehilde Gakuen Shoujo Kishidan to Junpaku no Panty The Animation Episode 1”
  1. Fook yuu FAQ says:

    Heyyyyyyyy what’s good yall

  2. ecchi-sama says:

    That girl ,,,, its so perfect for fppping

  3. Fappilishinist says:

    This is amazing.

  4. captain hook says:

    That’s a lucky guy. Wish I was him.

  5. Noob says:

    I guess we have been sucking japans dick for a while now and only got pre-cum. Seems like they finally ejaculated and gave us the good stuff. Thank you japan, you made us your bitch again.

  6. Walker says:

    Reminds me of IS: Infinite Stratos. Only we ACTUALLY get the good parts in this one.

  7. OMG says:

    He just went vaginal and anal back and forth…

  8. Damn says:

    Wow, major upgrade from november hentai. I love the girls with the amazing beautiful eyes. Always gets me. Animation was great too!

  9. Daywalker says:

    They’ve really stopped trying with these hentai, almost every last one of them sucks.

  10. Romeezy says:

    Always love me some vanilla hentai.

    [Art & Animation]
    Damn, this art is definitely better than average, and the main girl was very well designed. Not gonna lie, I really like the silvery long hair, nothing gets me like long silvery hair. There’s also a significant amount of detail that’s added to the characters, when they’re clothed, that makes it that much better. And since they’re clothed during most of the fapping scenes, I suppose that makes them better lol.

    [Plot & Characters]
    The characters were in enough detail so that they weren’t boring, but not a lot of the time was spent developing them (as is in most hentai), and made good uses of the post fapping scenes. Similarities can be drawn from this plot and others like it, but what I enjoyed about this is that the story isn’t drawn out just to explain the plot. Little bits are shown in between the fapping, which is nice, draw you into the fantasy world a little, and enjoy a good fap as well.

    [Scene Variety/Creativity]
    Oh man, I was almost disappointed in the cliche use of some kind of vibrator in public; I was instantly not disappointed, as the scene was not drawn out like in other hentai, and even more surprised that she put it in her ass (don’t see that often, or ever actually :/ ). Dammmn! The vaginal/anal swapping between thrusts, talk about something you don’t see often in hentai, or ever actually (I think I sense a pattern here..). Then there’s fucking in uniform taken to a fun level, complete with the armor moving sound effects! GG, plenty of variety and creative use of the story for the fapping scenes.

    [Rating]
    I give “Sei Brunehilde Gakuen Shoujo Kishidan to Junpaku no Panty The Animation: Episode 1?, 9 Faps out of 10, will fap again.

  11. Anon says:

    is that fucking Naegi Makoto?

  12. mark says:

    please make fairy tail anime hentai

  13. guest1 says:

    reminds me of Elen from Madan no Ou

  14. james says:

    totally hot, and looking forward next eps….*-.*

  15. Bad says:

    Not bad at all. 7/10 feps. Every time they hit the beaver it sounds like somebody stirring a pot of macaroni though….

  16. Kyuubi says:

    The hair is a bit different but the girl is a dead ringer for Inner Moka from Rosario+Vampire.

  17. yamasaki says:

    i want fuck this girl juice pussy anytime

  18. Ezkrela says:

    Hi again and Merry Christmas Everyone. just a short question.
    On your own point of view or whatever it is, how many days does it take to have the hentai a Sub?

  19. Ezkrela says:

    Haha Silly me, I forgot to put it there since i already post comment xD
    Thank you though.

  20. Anonymous says:

    YO He look’s just like the guy from Itadaki Seiki like EXACTLY THE SAME.

  21. Bitch please says:

    Finally a hentai that doesn’t have rape how do the japenesse fap to hentaims like that.

  22. anon says:

    There NEEDS to be more episodes! Damn!

  23. Kiddo says:

    Reminds me of Selvaria from Valkyria Chronicles… Just finished the game a few weeks back.

  24. Ezkrela says:

    Reminds me of, reminds me of, and Reminds me of.. Haha some of you guys have a recalling system on the mind eh? Haha that cool.

  25. lelelel says:

    The girl reminds me of senjougahara hitagi from monogatari bcz of her voice and attitude. :3 great hentai! Gonna wait for subs.xD

  26. bottom says:

    she doesn’t reminds me off anybody….

  27. bottom says:

    I think my japanese have improved alot since last time I watch a non-subbed hentai…plus this episode have many dialog that out of the sex scene…

  28. jumpbooster says:

    i remember playing this eroge a couple of months ago… i wonder if they will add in the other character plots as well

  29. why just why says:

    New episodes man

  30.  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*