Processing your request, Please wait....

Turn off the lights!Turn on the lights!

Video don't work? Please report it HERE



SUB






Dark Blue Episode 1
You are going to watch/stream Dark Blue Episode 1 in English Sub/English Dub for free. Dark Blue Episode 1 is from the hentai series Dark Blue. If you enjoyed Dark Blue Episode 1 please share it with your friends! Note that this video is hosted on a third-party video sharing website, and not affiliated with HentaiStigma or it's server.

READ FAQ BEFORE COMMENTING(OR YOUR POST WILL BE DELETED)


If you can't get pass Anti-Spam then just sign up here and you should be able to comment.



40 Responses to “Dark Blue Episode 1”
  1. the critic says:

    oh gawd! this hentai is really disappointing!next to Please Rape Me -_- the guy just watched and didnt do anything.. what a pathetic loser!!!! plus there was only 1 sex scene and a lot of chit chat..

    • Da Capo says:

      I don’t really like ant anime where the girl sleeps with someone other yhan the main guy or comes off ass massochistic in nature but i don’t give a shit about what the main guy does though.

  2. anon says:

    oh gawd! this hentai is really freaking amazing!next to Please Rape Me ^o^ the guy just watched and didnt do anything.. what a pathetic loser!!!! plus there was only 1 sex scene and a lot of chit chat..

    No, no, i’m not trying to be an ass, I really meant it. If anyone is trolling, its “the critic” since this does have a big fat NTR tag. I do agree that there just wasn’t enough sex scenes though, same goes for Please Rape Me.

    Anyways, there goes Cheria’s VA again; you just can’t find many NTR without her, she’s like the most famous hentai VA or something.

    • Zetsu says:

      I actually don’t see the NTR tag on this. I think I say it in the upcoming hentai page for this month, but It’s not like its under the video or anything where we can see it constantly

      • theguy says:

        @Zetsu:

        dude even if it wasn’t tagged as ntr, you should have known just by it’s name. Dark Blue, so kind of the same category as all the other “Blue” hentai (i.e. Innocent Blue, Triangle Blue, True Blue). what made you think this will be any different?

      • Rage says:

        There are tags? Where?

        • aqw says:

          Oh the tags are there, you just didn’t bother to look. Its under the hentai of the month thread and its really not that hard to check, especially since most people watch a hentai shortly after it is posted. I always check the tags before I watch, helps me weed out the crappy harems.

    • Terra says:

      Lol, this Anon is a horrible troll. Fuck NTR, this anime was decent, but was complete shit in terms of story. @ Anon please go get your brain check out because you are being an ignorant ass of floating particles. :p

    • Shinichi says:

      oh gawd! this hentai is really freaking non-amazing!next to Please Rape Me ^o^ the guy just watched and didnt do anything.. what a pathetic loser!!!! plus there was only 1 sex scene and a lot of chit chat..

      No, no, i’m not trying to be an ass, I really meant it. If anyone is trolling, its “anon” since “the critic” was just statin his personal opinion and “anon” had to be an ass about it since worded his statement like “shut the fuck up if you don’t like it because it has an NTR tag on it.” There are in fact some NTRs that are enjoyable to watch, so what’s wrong with watching one you’ve never seen before and expressing one’s opinion? Don’t be so egotistical.

      Anyways, there goes Cheria’s VA again; you just can’t find many NTR without her, she’s like the most famous hentai VA or something.
      “OH so this comment that you put out is something that you don’t know yet act like it’s a big deal. She maybe the most famous and best VA, but people have different taste”

  3. Ikemen says:

    >..<

  4. wth says:

    wat a fucking faggot he saw that someone is fucking his sister evn the fucking girl she likes wat an idiot fucking hentai i ahte this fuck!!:)

  5. ft says:

    what a fucking idot this guy is…. he doesnt have the ball to stop some idiot from taking what should be his i hope he get nothing and ends up cutting himself worthless pices of shit like that guy dont deserve to live…

  6. wtf says:

    SHIT THAT GUY ..DIDNT DO ANYTING …….STUPID …………………………….

  7. Anonymous says:

    is there any ways to get BGM at the ending? i like it lol

  8. yv says:

    does this site has lolicon vids? Im looking for a good one..

  9. bc says:

    Man felt a sense of guilt watching that.

  10. OMFG I HATE NTR! says:

    WOW are you FUCKKING SERIOUS what a dumb faggot little fuckking fuckked up bitch1!!! wow!!!
    he doesnt do anythign about this if i was him ill bring hell on earth on the dumb pedophile cuT!!! jesus!!! AH!!! i hate ntr anime omfg just like FUCKKEN i can AND trianle blue!! i wanna kill someone now..

  11. Halontube says:

    Innocent Blue, Triangle Blue, True Blue, Dark Blue, what’s next, Computer Blue?

  12. KZ says:

    Wow are you fucking serious that was messed up that guy didnt do anything if that were me i would have grab the closest gun to me fuckin go in the room and shoot that mother fucker out right in the girls face

  13. inner thoughts says:

    Yukito is every man that likes harem anime/hentai, Yukito= you the veiwer, Otoha= the girl you like and Reiya= is the protag you want her to be with, Suzuka= the girl that doesn’t care about the protag at first but starts to like him more and more… so pls don’t lie to everyone and say things like: “if i were him i would etc etc” cause you’re the same just siting back watching instead of taking action like a real man would.

    • stupid inner thoughts says:

      Taking action like a real man huh?! okay then tell me where the fuck is that place then! If I Fucking knew where in the fucking world that fucking place is! I’ll blow up that fucking place you piece of shit motherfucking prick!

      • jade says:

        gay comments…. you were affected with that…. that is just a hentai… maybe you never have someone to have sex with that’s why your pissed off by a hentai that make you unable to masturbate.. lol.. why dont you people who “if i were that man i would” suck your own dicks for yourselves… fucking pussies… you 4ever alone motherfuckers….

      • inner thoughts says:

        (the pot calling the kettle black) you love to watch the girl you like/love/self insert as to be with a guy that isn’t you? if that’s your thing fine carry on, be a man and either stop calling yourself a pathetic loser, ask for help, or just change your tastes. (touch her again and I’ll break your jaw) you don’t like seeing the girl you like/love in the arms of another male? as a man you either endure it because they love each-other, not care cause he poses no threat, or confront your opposition in what ever way you deem fair. do you get it now? or do you need an example

  14. limozine18 says:

    every time i give poro a chance i see the same shit all the time -_-

  15. rukiddingme says:

    So he just watches as his sister gets raped??? And then he has the gall to get off on that shit?

    Who produced/wrote this bullshit? I wanna kick their ass. I will gladly book a flight to Japan solely for this purpose.

  16. sharingan says:

    that boy is idiot! watching her sister fvcking and black mailing her… I hope this pvssy guy kills them all hahaha

  17. fisal says:

    bad anime go hell

  18. bassai says:

    that guy is TOTAL BULLSHIT!!!!!

  19. Barubee says:

    You guys are really fucking Retarded. Just watch the hentai, enjoy it, and shut the fuck up. :’)

  20. Cakris says:

    Meh this is just like “Otomedori” the guy is a big pussy … idk for him but at least save your sister deep shit

  21. bLANk says:

    Wtf is that ending? t(-_-)t

  22. Trayvion says:

    Who is the dumbest ntr protagonist in your opinion?

  23.  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*