Processing your request, Please wait....

Turn off the lights!Turn on the lights!

Video don't work? Please report it HERE



SUB

RAW






Nama Lo Re: Furachimono The Animation Episode 1
You are going to watch/stream Nama Lo Re: Furachimono The Animation Episode 1 in English Sub/English Dub for free. Nama Lo Re: Furachimono The Animation Episode 1 is from the hentai series Nama Lo Re: Furachimono The Animation. If you enjoyed Nama Lo Re: Furachimono The Animation Episode 1 please share it with your friends! Note that this video is hosted on a third-party video sharing website, and not affiliated with HentaiStigma or it's server.

READ FAQ BEFORE COMMENTING(OR YOUR POST WILL BE DELETED)


If you can't get pass Anti-Spam then just sign up here and you should be able to comment.



29 Responses to “Nama Lo Re: Furachimono The Animation Episode 1”
  1. casca says:

    Child on Child porn…?
    Jesus what the hell.

    • awed says:

      so you want child on adult?
      fucking pedo get this faggot arrested immediately

    • Guts says:

      So casca from berzerk? also wtf child porn like this should be illegal

    • dirtyman says:

      Yeah hentai is all about rape n stuff This sucks cause i like younge love storys leading up to it not just bam there it is. I am a 40 year old man now and I can get 18 year olds very very easy. Whats the problem you say, The fact that Im 40 years old pounding girls younge enough to be my own daughter, and I have kids that age. yet.. I still would if shes legal.

    • dirtyman says:

      I had this kinda stuff happen to me since kindergarden, This cute little black girl wanted to do those sames things to my penis as this show. Yeah we were younge yeah, We got caught. But it was her idea, however I didnt say it was. I just let them judge based off wath ever and Never said a word about her and how much I loved the experiance. Over the years as I grew up it kept happening. untill jr high when everybody seemed to change over night and all Of i sudden I was ostrisized. It was okay cause I secretly longed for any sort of contact and then it happened, I saved some girl from bullies and all of a sudden my wiener is oh so popular. . I saw porn at a really really younge age and even wrote about what I saw in essays abuot how I too wanted to make this art for school a. Yet nobody seemed to care where I got it, they just punished me. Now I am 40 years old, Ill fuck a 18 year old, or a 16 year old if it were legal “nothing younger than 16 imho” I played the cantalope collector, and still to this day, Younge ones come to me asking for special gentle treatment. Its so hard so say no cause that virgin and younge pussy is so good that there is no, nos. But I was also abuses sexually by my uncles and later by my horrible step mom, But there was a silver lining cause I got to pop my step moms sisters Daughters cherry and she was hot AF. And I got permission from the mother, in the jacuuzee lost my virginity, One of the best experiances of my life really. TO this day im ostrisized from just about every church and major function. If im invited its because they dont know Ill hit on anything younge one that will talk to me. Yeah people see me as a 40 year old pervert and never consider HOW i got to be this way. Why not. Its good. Give a great experiance with very little pain and be cuddle, then shoot your wad in them. I always do this if its thier first time especially. I have children over this lol and multiple children from multiple women, They all really still seem to like me and I never turn them down on baby sitting :) So there you have it. This can happen cause it happened to me when a cute black girl took me dick out and did these things in kindergarden. BTW they help me back for this. LOL only gav e me more of an advantage. I really loved my sex life.

  2. Dark Hero says:

    Thank you!

  3. K18 says:

    This is a sequel to “Nama Lo Re: Nama Kemono The Animation”. Based on the manga “Nama Loli”.

  4. ClariS says:

    They definitely pushed the limit with this loli hentai. Not complaining though. Just a “ohh loli” fap to a “I feel wrong for this” fap.

    • Uzuki says:

      It’s not real so there’s absolutely no reason to moralize it like “I feel wrong”. Why do people have to take hentai sometimes too seriously? I really don’t understand.

      • Allthatisleft says:

        I kinda get how he feels tho. It may all be “fictional” but we all have different mentalities when it comes to stuff like this.

    • Everything was taken says:

      “definitely pushed the limit” What are you talking about?
      They didn’t push any limit at all, it’s just Loli with a bit of blackmail (not even malicious).
      Stuff like Euphoria is pushing the limit. Also “Minori Kenshirou”, “Kawady Max” and “Oyster”.
      P.S. Children have “sex” too. (Maybe not penetration, but touching, stroking and licking for sure.)

  5. Cely says:

    Love the recent loli movies

  6. Human says:

    It’s not wrong, this is all fake and legal. Though this is weird asf.

  7. Go-kun says:

    Breathe, friend. This may be new to you, but it isn’t new to us. Let us lead you to salvation.

  8. Roridaisuki says:

    Lo re Pako still my favorite she’s the cutest loli by far.

  9. Dake says:

    Akazawa sama’s lolixshota work with a fantastic tekoki is now animated??

    I can die happy now

  10. anon says:

    >people still being bothered by loli

    I hope you guys never read doujins featuring very young lolis or toddlers. It would be the end of you lmao

  11. Does my name matter?? says:

    .-. I’m gonna get flamed for this…. 1st I’m 15 on a fuckin porn site
    2nd I just fapped to some girls that are probz fuckin 13
    3rd This comment doesn’t matter and i’m 100% sure no one cares judging from above

  12. Some guy says:

    If anyone doesn’t think real lolis exist, then check out Marina Nagasawa. She’s 20.

  13. Teson says:

    I am not a pedo but girls are cute!

  14. MrNTR says:

    I knew it was gonna just turn into a fag loser avatar fuck everything that move wish-fulfillment, it always does.

  15. datboi says:

    6:21 When the fuck did she get behind him? Gotta love them teleporting waifus XD

  16. LoliHunter says:

    Loli is love, loli is life.

  17. MmmLolipop says:

    Fuck netorare, man.
    Fuck.
    I wish it would just go normally like vanilla.
    Then this would be great…

  18. MmmLolipop says:

    Man, wish this wouldn’t have netorare.
    Vanilla would’ve been so much better…

  19. J47fly says:

    Let’s not forget shotas. They’re a REAL part of life.

  20. Siria says:

    This one giving me the sads… 8 years old immature brats have dicks larger than mine…

  21.  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*